L’avaluació telemàtica incrementa les desigualtats socials

La FaPaC rebutja l’avaluació per mitjans telemàtics que proposa Educació perquè genera i incrementa les desigualtats socials

La Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FaPaC) rebutja els criteris que el Departament d’Educació ha fet arribar als centres educatius sobre el desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en el marc de la crisi del coronavirus.
Veure article complet

Si vols estar al dia sobre l’actualitat del sector educatiu, subscriu-te al nostre butlletí.

Rebràs al teu correu tota la informació sobre les nostres campanyes, actes i serveis disponibles.

INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DE Federació de Pares i Mares d'Alumnes - Finalitats: Respondre a les seves sol·licituds i remetre-li informació comercial dels nostres productes i serveis, fins i tot per mitjans electrònics. Legitimació: consentiment de l'interessat. Destinataris: No estan previstes cessions de dades. Drets: Pot retirar el seu consentiment a qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets a assessorament@fapac.cat. Informació Addicional: Pot ampliar la informació a l'enllaç d'Avís Legal.

Consulta els butlletins anteriors
2020-04-01T14:24:51+02:001 Abril 2020|Educació pública|